Środa, 27 listopada 2019 Kategoria Argentyna, Cyklotramp

Argentyna (7/19)

2019-11-27 Dzień 7: Salinas Grandes – San Antonio de los Cobres
droga w kierunku San Antonio de los Cobres (RN40)
Ponieważ pozostali uczestnicy już rano wyruszyli w zaplanowaną trasę, my wsiadamy w samochód serwisowy i jedziemy ich śladem. Gdy doganiamy pierwszych (tzn. ostatnich) rowerzystów, proszą o podwózkę. W aucie nie ma miejsca, więc ja i serwisantka Daniela przesiadamy się na rowery, a do auta wsiadają dwie osoby z trasy. Mam teraz okazję przekonać się co mnie ominęło jadąc samochodem. Droga to prawdziwa "tarka" po której ciężko się jedzie, a do tego znowu wieje przeciwny wiatr. W pewnym momencie dopada mnie "piaskowa burza" - muszę się zatrzymać, bo nie da się jechać. Czuję tylko jak piasek obija się o mnie. Po chwili burza ustaje i mogę jechać dalej. Po kilkunastu km jazdy wraca samochód serwisowy, ma miejsce, więc wsiadam i jedziemy do hotelu Sumaq Samay.
Wieczorem udajemy się całą grupą na kolację do restauracji.