Piątek, 22 listopada 2019 Kategoria Argentyna, Cyklotramp, pieszo

Argentyna (2 /19)

Pierwsze dni spędzamy w stolicy kraju – Buenos Aires.
"Buenos Aires znaczy "dobre powietrze" - rzeczywiście oddycha się tu dobrze i pełną piersią. Umiarkowanie ciepły klimat, przyjaźni ludzie, wielkomiejski sznyt miasta zmieszany z nostalgią za Europą i magia tanga, to powody, aby zatrzymać się w stolicy Argentyny na dłużej" - Cyklotramp

2019-11-22 Dzień 2: Buenos Aires
Po przylocie kwaterujemy się w Hostelu LaBoheme i czekamy na grupę, która przyleci z Londynu.
Po rozpakowaniu bagaży ruszamy w miasto. Najpierw oczywiście szukamy miejsca, gdzie można wymienić walutę. W kantorach kurs jest niezbyt korzystny, ale dowiadujemy się, że pieniądze równie bezpiecznie (a po lepszym kursie) można wymienić w restauracjach. Niestety nie zawsze mają odpowiednią ilość gotówki, więc nie wszystkim od razu się to udaje. Kolejny cel, to restauracja z dobrymi stekami. Mamy kilka do wyboru. Ostatecznie zostajemy w La Brigada. Zwiedzamy dzielnice San Telmo i La Boca.