Sobota, 17 maja 2014 Kategoria Okolice, TMZB

Zlot Gwieździsty w Zittau

Po raz kolejny mieliśmy okazję uczestniczyć w Rowerowym Zlocie Gwieździstym (Sternradfahrt) zorganizowanym przez Powiat Görlitz. W tym roku trasa w układzie gwieździstym miała 9 punktów startowych, meta – Weinaupark-Stadion w Zittau. Wszystko opisane folderach i na mapkach dostępnych na starcie lub na trasie przejazdu. Więcej o zlocie na: http://sternradfahrt.de
My zaczęliśmy zbieranie pieczątek w Multifunkcní centrum Trojzemí w Hradku...

i dalej po trasie objazdowej Zittau...
Volksbad Olbersdorf

przed Hotelem Dresdner Hof w Zittau

na mecie... Weinaupark-Stadion

Na mecie można było skorzystać z wielu atrakcji m. in. strzelanie z łuku, wystawa rowerów historycznych z Muzeum motocykli i techniki Großschönau, zabawa wspinaczkowa prowadzona przez Park Linowy „Abenteuer Kletterwald”, prezentacja modeli statków „IG Schiffsmodellsport Oberlausitz”. Posiadaczom kart uczestnictwa przysługiwała zniżka na bilet wstępu do Mini Zoo „Tierpark Zittau”.
Ponadto w Loterii fantowej można było wygrać wiele cennych nagród. Niestety nikt z naszej grupy nie doczekał się losowania, ponieważ deszczowa pogoda i niska temperatura skłoniły nas do szybszego powrotu do domu.
Trasa, którą przejechaliśmy: Bogatynia - Opolno Zdrój - Kopaczów - Oldřichov na Hranicich - Hradek n/Nisou - Hartau - Eichgraben - Olbersdorf - Bertsdorf - Hörnitz - Zittau - Sieniawka - Opolno Zdrój - Bogatynia