Niedziela, 4 maja 2014 Kategoria TMZB

Parada rowerów

W ostatni dzień długiego weekendu wybrałem się z grupą TMZB na paradę rowerów do Jeleniej Góry. Parada Rowerów to cykliczna impreza propagująca zdrowy styl życia i wspólny rodzinny wypoczynek na świeżym powietrzu. Jej organizatorem od 1999 roku jest Muzyczne Radio. Tradycyjnie dla uczestników Parady organizatorzy przygotowali okolicznościowe koszulki.
O godz. 12.00 z Placu Ratuszowego ponad 2000 rowerzystów wyruszyło w 20 kilometrową trasę wiodącą ulicą Wolności do Cieplic i dalej do Sobieszowa, a następnie w stronę Podgórzyna. Impreza zakończyła się około godz. 14.00 w Parku Norweskim.
Po paradzie wróciliśmy do Bogatyni (oczywiście rowerami).
Trasa: Jelenia Góra - 14 parada rowerów - Cieplice - Wojcieszyce - Kromnów - Stara Kamienica - Nowa Kamienica - Kłopotnica - Przecznica - Gierczyn - Krobica - Orłowice - Czerniawa Zdrój - Nove Mesto - Hajniste - Frydlant - Kunratice - Bogatynia
Poniżej kilka zdjęć z trasy parady i powrotu do domu.