Sobota, 15 września 2012 Kategoria TMZB

Czeski Raj

Kolejny słoneczny, wrześniowy weekend zachęca do wypadu na rowerze. Czeski Raj to region pięknej przyrody, urokliwych zakątków z wieloma zabytkami, przyciąga turystów z całymi rodzinami pieszych i rowerzystów. Nocleg mamy zapewniony u Marka w jego letnim domku w Kaškovicach. Czescy koledzy Marek, Jiři i Wtia przeprowadzili nas przez piękniejsze miejsca nieznane nam dotąd, trochę w dół i trochę w górę po czeskich kopcach. Wieczorem w domku: gorący gulasz, domowe ciasteczka wszystko przygotowane przez mamę Marka, wyjątkowo dobre i smaczne. Dodajmy do tego ognisko, pieczone kiełbaski, ziemniaki i mogliśmy ucztować do rana ;)
O wyjątkowości tej krainy możecie doczytać również na stronach internetowych np.
www.cesky-raj.info/pl/

Przygotowania do wycieczki.

Valdštejn.

Adamovo loze - ładny zakątek do pospacerowania i ciekawe formy skalne do obejrzenia.

Hruba skala - zamek

Zamek Kost

Cel wielu wycieczek rowerowych - Browar Svijany :)

Kaškovice - Jenišovice - Turnov - Pelesany - Valdštejn - Bukovina - Adamovo loze - Hruba skala zamek - Drahonovice - Vysker - Chlum - Pleskoty - Libošovice - Kost - Zehrov - Zdar - Doubrava - Brehy - Svijany brovar - Prepere - Turnov - Jenišovice - Kaškovice