Czwartek, 2 lutego 2012 Kategoria Cyklotramp, Fuerteventura

Wyspy kanaryjskie dzień 5

Dzień 5: Pozo Negro, latarnia, Las Playitas, Costa Calma
Dziś przenosimy się na południe wyspy. To tutaj rozciągają się najdłuższe, najsłynniejsze i najpiękniejsze plaże Wysp Kanaryjskich i mimo powstających nowych kurortów obszar ten pozostaje najbardziej dziką i najmniej zagospodarowaną częścią Fuerteventury. Po drodze odwiedzamy m.in. latarnię morską położoną na ogromnym 300-metrowym klifie (przy dobrej pogodzie ujrzeć stąd można oddaloną o 100 km Afrykę) oraz Las Playitas, małą senną rybacką wioskę, ze świetnymi restauracjami i miłą spokojną plażą.

Caleta de Fuste - w prawo na FV2 - zjazd na szutr wzdłuż wybrzeża - Las Salinas - Pozo Negro - w prawo na FV420 - w lewo do Saladillo - w lewo na FV2 - Tenicosquery - Casas Ezquer - Tequital - w lewo do latarni i widoku na Afrykę - powrót do Las Playitas - odpoczynek na plaży - FV512 - w prawo na FV4 - w lewo na FV520 - w lewo na FV2 - w Tarajalejo wzdłuż wybrzeża - Lajita - Matas Blancas - Costa Calma