Sobota, 20 czerwca 2015 Kategoria Okolice

XV Parada rowerów - Jelenia Góra

O 7:05 rano wyruszamy w kierunku Jeleniej Góry, by wziąć udział w XV Paradzie rowerów...

Po drodze nie robimy za wiele zdjęć. Poniższe zrobione na trasie Nowa Kamienica - Stara Kamienica.

Na Plac Ratuszowy w Jeleniej Górze docieramy ok. 10:40. Trwają zapisy na paradę...

Ludzi za wiele nie ma, więc szybko odbieramy pamiątkowe koszulki i jedziemy porozglądać się po  centrum miasta

Start parady przewidywany jest na 12:00. Przed południem na placu robi się tłoczno. Wg informacji organizatorów rozdano ok. 1500 koszulek, więc tylu powinno być uczestników.

Trasa parady i planowany czas przejazdu:
12.00 - uczestnicy wjeżdżają na ulicę Długą
12.01 - uczestnicy wjeżdżają na ulicę Wolności
12.25 - uczestnicy wyjeżdżają na ulicę Sobieszowską
12.32 - uczestnicy wyjeżdżają na ulicę Cieplicką
12.38 - uczestnicy wjeżdżają na ulicę Cervi
12.41 - uczestnicy wjeżdżają na ulicę Wolności
13.05 - uczestnicy wjeżdżają na ulicę Wojska Polskiego
13.10 – uczestnicy wjeżdżają na ulicę Nowowiejską)
13.15 – Zakończenie Parady Rowerów

Zakończenie parady połączone jest z imprezą „Jelenia Góra Trophy – Maja Włoszczowska MTB race“.
Obok parku i Pałacu Paulinum trwają zawody MTB różnych kategorii, są też konkursy dla kibiców...

... m. in konkurs "Dosiądź Krossa" - powieszonego do góry kołami.

Przy trasie Trophy czekamy na przejazd Mai Włoszczowskiej

jedzie z nr 1...

Impreza trwa w najlepsze, ale my musimy wracać. Przed nami jeszcze ponad 60 km drogi do Bogatyni, a pogoda zaczyna się psuć i nie wiemy, czy uda nam się wrócić "na sucho". Niestety w Orłowicach (30km od domu) łapie nas deszcz i nie opuszcza nas do samej Bogatyni. Po 19 przemoczeni żegnamy się i myślimy już o kolejnych wyjazdach;)

Sporo zdjęć z Parady można obejrzeć na stronie www.nj24.pl/article/parada-na-niebiesko

Trasa: Bogatynia - Kunratice - Frydlant - Hajniste - Nove Mesto - Czerniawa Zdrój - Orłowice - Krobica - Gierczyn - Przecznica - Kłopotnica - Nowa Kamienica - Stara Kamienica - Rybnica - Jelenia Góra rynek (62 km), Cieplice, park obok Pałacu Paulinum - Cieplice - Wojcieszyce - Kromnów - Stara Kamienica - Mała Kamienica - Kwieciszowice - Proszowa -Przecznica - Gierczyn - Krobica - Orłowice - Czerniawa Zdrój - Nove Mesto - Frydlant, przed rondem w lewo - Vetrov - Detrichov - Hermanice - Markocice - Bogatynia