Sobota, 18 października 2014 Kategoria Okolice

Izery

Według prognoz sobota będzie jednym z ostatnich kilku dni ładnej pogody, więc trzeba ją wykorzystać na wycieczkę po Izerach...
rzeka Smeda

Chatka Górzystów

Nove Mesto - centrum Singltrek pod Smrkem
Jindrichovice - ruiny kościoła św. Jakuba

zachód słońca nad zamkiem we Frydlancie

niebo nad Derichovem

Bogatynia - Markocice - Hermanice - Detrichov - Vetrov - Raspenava - Hejnice - za bazyliką w prawo na hejnicky okruh - Bily Potok - Smedava - Jizerka - Orle - Chatka Górzystów - Hala Izerska - Drwale (Polana Izerska) - Łącznik - w dół - za skrzyżowaniem w lewo na zielony szlak - Czerniawa Zdrój -za przejściem granicznym w prawo na zielony singl trek do centrum - Detrichovec - Jindrichovice - Horni, Dolni Rasnice - rowerówka - Krasny Les - w lewo na rowerówkę - Frydlant zamek - Vetrov - Detrichov - Hermanice - Markocice - Bogatynia
  • Sprzęt Cube

Świetna wycieczka.
Koniecznie muszę w przyszłości się bliżej zaznajomić z Izerami. Zdecydowanie za mało czasu w nich spędziłam do tej pory.
lea
- 16:46 wtorek, 21 października 2014 | linkuj
Jasne, że zapraszam. Nie tylko na single.
grzess
- 18:21 poniedziałek, 20 października 2014 | linkuj
Czuję się zaproszona i ja zapraszam do siebie. W następnym roku przyjadę na single i pokręcić w Izerach.
anamaj
- 16:58 poniedziałek, 20 października 2014 | linkuj
zastosowałem się do znaku na odcinkach gdzie się nie dało przejechać... a strażników na szczęście nigdy tam nie widziałem :)
Aniu: pewnie, że było super. Szkoda tylko, że mamy tak mało okazji żeby razem pojeździć. Single oczywiście kuszą, ale jak po ubitym zielonym byłem cały w ciapki, to mi do leśnych odcinków nie było spieszno. Jak będzie sucho to się wybiorę, ale już pewnie w przyszłym sezonie.
grzess
- 15:05 poniedziałek, 20 października 2014 | linkuj
Pamiętam jak goniliśmy na zachód słońca nad zamkiem we Frydlancie. Było super !! Izery piękne. Nie skusiłeś się na single ?
anamaj
- 09:16 poniedziałek, 20 października 2014 | linkuj
Świetna trasa, piękne zdjęcia. Jak widać nie zastosowałeś się do znaku :) a w krzakach mógł czekać czeski straszny strażnik :))))) i wypisać pokutu