Niedziela, 17 sierpnia 2014 Kategoria Cyklotramp, Dolomity

Dolomity 10 i 11 /11

Rano ostatnie zakupy w Canazei. Około godz. 10-tej podwózka busem 12 km wszystkich (dwie grupy) niedaleko przeł. Sella, potem ok. 5 km pieszym szlakiem i noszenie rowerów po skałach, następnie stromy szutrowy zjazd też ok. 5 km, stąd asfaltem jadę do Compatsch, czekam na resztę grupy, która jechała szutrami i dalej zjeżdżamy do San Costantino. Na zakończenie pizza.
Ok. 19:40 wyruszamy w drogę powrotną do Polski.
Trasa: Camping Marmolada w Canazei - busem (2 grupy) na Passo Sella. Dalej na rowerach Passo Sella - Rif. Sandro Pertini - Rif. Sasso Piatto - Compatsch - Siusi - San Costantino.

2014-08-18
Po całonocnej podróży rano docieramy do Polski. W Gliwicach żegnamy się z grupą jadącą do Warszawy. Około godz. 10 w Katowicach kolejne pożegnania. Po przepakowaniu ok. 10:40 wyruszam w drogę powrotną do domu.
W sumie w Dolomitach przejechałem (i przeszedłem) ok. 350 km, pokonałem ok. 10600 m przewyższenia.
Dziękuję przewodnikom i uczestnikom wycieczki za wspólną podróż, wsparcie i pomoc w pokonaniu całej trasy.
Do zobaczenia na innych szlakach :)